1 Eylül 2011 Perşembe
KPMG 2011 otomotiv sektörü araştırmasına göre tüketiciler araçta yakıt verimliliği ve güvenlik unsurlarını öne çıkarıyor.
Giderek artan petrol maliyetleri ve gelecekte tedarik ile ilgili endişelerden dolayı tüketiciler için yakıt verimliliği konusunun araç satın alırken göz önüne aldıkları en önemli faktör olması şaşırtıcı değildir. Katılımcılar yüzde 82 ile güvenlik konusunun tüketiciler için satın alma kararlarını etkileyen önemli bir faktör olduğu konusunda hemfikir.Yeni güç aktarım teknolojilerinin geliştiği ve kararsız özelliği haiz yeni alternatif yakıtların piyasaya sürüldüğü bir ortamda araç güvenliği ile ilgili yenilikler farklılaşma yaratmada kullanılan unsurlar haline gelebilir. Ankete Asya Pasifikten katılan yöneticiler güvenlik konusunun tüketici için tek ve en önemli unsur olduğu konusunda hemfikir. Bu da özellikle orta sınıfın hızla arttığı Çin ve Hindistan gibi pazarlarda araç satın alırken göz önüne alınan tek faktörün fiyat olmadığını gösteren önemli bir bulgudur.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder